» Rydia TACo BBS «


Today's Oekaki Highlight: A shout out to returning and faithful friends of TACo, who have graced us with some awesome drawings: senobdec, blacklight, solcress, p_b, umi-chan, ri-su, mogily, piffle, and congrats to Hall of Famer sabii!

The Theme Room's subject right now is: The Holidays. Because...aren't you happy they're coming up?


 
  
You are not currently logged in. Please Log in.

(2236) (link) Oekaki by happywaterbottle, total drawing time 4 : 59 : 50

happywaterbottle 2005/5/23 - 1:11:11
Okay, well that's enough for today. This is as close to perfect that I can get :D
Kid and Serge of Chrono Cross. Because it is such an awesome game and because I don't see enough fanart of them >:(
I had never really realised that his shirt was really black and that his bandana was... pink. lol. Omg his hair. it was killing me. I guess this is why I don't draw Serge that often XD That would be my first official pic of him 'o' *hugs*
colors might be funkeh, thanks to my laptop.
wouaah I'm so proud of this pic ^o^ but now it's really late, and I really gotta go sleep even if i'm not tired.
okay, now I stop talking <3
Enzoy
heavenlystrike 2005/5/23 - 10:33:54
wouAh this is uber gorgoeus <3 omg the colors are so wicked cool o_o I see where all the effort came from, i mean it looks simply amazing :D definatly one of your best :)
purrdy 2005/5/23 - 14:35:58
mmm nice bright colors. Very pretty. I like the tan line art. The water and sky is gorgeous. =P
snoopywar 2005/5/23 - 18:53:16
Wow! This is awesome. ^^
I always wanted to play Chrono Cross, but never had the money to buy it. =/
I hear it is a very good game, and you did a great job with your fan art. ^^
lorelai 2005/5/24 - 12:37:56
very nice!!! such thorough and planned composition, and it's very natural too! :D good job. ^^



(2235) (link) Oekaki by purrdy, total drawing time 1 : 16 : 33

purrdy 2005/5/22 - 1:10:30
I think... I'm done. So.. It's just some evil girl. Inspired by Anakin/Darth Vader.
zestroy 2005/5/22 - 1:54:49
Very nice mood captured there =)
could have smoothen out the edge of the hood a little more though.
PS: i loved that movie XD just watched it yesterday ^^
snoopywar 2005/5/22 - 8:58:58
Wow... She does look dark and evil and what not. x.x;
The mist and the shading and all is so perfect. <3
heavenlystrike 2005/5/22 - 10:55:20
that is so different from what you usually do O_o. but it's so kewl and amazingly well done! I loved star wars, well hayden christensen there n_n. really good picture keep up the good work ^^!
lorelai 2005/5/22 - 12:21:14
zoooomg! This is so awesome.. the mood is perfect.
happywaterbottle 2005/5/22 - 15:25:21
wow so pwetty! I love the dark atmosphere oO hehe I watched star wars yesterday too. I though it was a good movie :D
awesome job! ^^
mariemaia 2005/5/26 - 19:25:54
Coolness!! It's like I can reach into the computer and feel the fabric of the hood. Mmmm...fuzzy.
silentlyscreaminginside 2005/6/28 - 19:34:39
It's very pretty. I love the way your picture looks. It really does remind me of Anakin.Darth Vader like you said it was inspired by that. (I loved that movie!!!!) It's really good! Keep up the good work!
ryoanna 2006/4/3 - 19:31:52
awesome job!luv it :-)



(2234) (link) Oekaki by angie, total drawing time 2 : 4 : 41

angie 2005/5/19 - 19:50:32
Libra... haven't oekakiied in a while, Leo is in the Doodle Room somewhere... my hand is camping, minus half an hour cuz I was on the phone with Vince... I wuv him..
snoopywar 2005/5/19 - 20:11:0
Woooo! Libra! :D
I'm a Libra. :3
And I love the way you did this. She's wearing green. ^^; And the balance in her hair is such an interesting touch. n__n
heavenlystrike 2005/5/19 - 21:13:26
waa so kewl o_o i love the design and the balance on her head, so awesomly gorgeous XD
zeldagirl 2005/5/22 - 1:15:29
w00t to your wonderful zodiac piccies! ^o^ I love the balance thingy on her head.. very cool @_@. And green and gold! Wuv this. *steals* .. >_> *cough... returns back*



(moved) (link) Oekaki by koolia, total drawing time 7 : 22 : 45

koolia 2005/5/19 - 17:26:8
lol! wow i had fun screwing up this picture hahahah! sadly enough it looked better as a sketch >.<!!!!! lol and u probably can't tell but he's suppose to kinda be coming outta the computer screen or something like that ....... haha i don't think i get enough sleep at night lol!!!!
happywaterbottle 2005/5/19 - 17:43:33
that's awesome! You should have posted it in polished room!
heavenlystrike 2005/5/19 - 18:18:11
Are you kidding me, youre AWESOME! hes gorgeous, although he would probably bite me >_> If that's what you call screwing up pictures i mean daammn I would like to be able to screw picture like you do because they are simply amazing o_o im your #1 fan. and the #1 fan of him, hes just so cute <3
koolia 2005/5/19 - 19:23:44
aw thank you guys so much!!! ^_^ getting comments like that makes me blush! hehe ... i dunno y but something about this pic just bugs me tho lol ..... but i'm really really really glad u like it!!
-^.^-" <-blushing lol
kiwi 2005/5/19 - 19:50:13
Oi, dude, this is seriously polished room material!!! Lordie this looks so awesome!!! O_O The colours are so nice and bright, the lineart by itself is so neat and well done, and the shading looks so amazing! Seriously! Awww, he's so cute! I wish he'd come out of my monitor XD Gotta love cat boys ^.^ The foreshortening on his arms look great and lookit his toes!!! XD *pokes them* Absolutely adorable \(^o^)/
snoopywar 2005/5/19 - 20:8:57
Woah. o___o
Awesome hands and toes. <3 <3 <3
This is a very cool perspective. :3
lorelai 2005/5/19 - 23:3:20
WooOOoOOoW i'm moving this to the Polished Room O.O
koolia 2005/5/20 - 1:39:12
lol now i feel a little stupid (i got kinda scared when i didn't see it in the doodle room lol) *is still blushing* ... u guys really made my day tho ... this picture was buggin me a lot but knowing that u guys like it really and truly makes my day so thank u a whole bunch!!! now i just wanna give out hugs to everyone!!! lol
heavenlystrike 2005/5/20 - 14:26:44
Awww! *hugs koolia*
koolia 2005/5/20 - 19:18:28
hehe thanks!! *hugs!!!*
mitsu 2005/5/25 - 17:18:1
:O Freakish in a good way! Great use of shading and perspective to create depth.
kelli 2005/5/25 - 20:13:27
wow....awsome lineart
koolia 2005/5/25 - 23:46:6
thanks!! ^.^!!



(2233) (link) Oekaki by lorelai, total drawing time 1 : 34 : 16

lorelai 2005/5/19 - 2:2:19
Woot my first oekaki in eons! >_< This is my level 65 black mage in Final Fantasy XI ^_^;;; /hides I don't know how some of you do this...sooo hard to choose colors in Shii painter!!
kiwi 2005/5/19 - 7:48:0
Waaah! It's so pretty!!! O_O Her hair looks so shiny, and the shading looks gorgeous!! I love her eyes, and her skin looks really nice too! The flower is so cute! ^.^ For your first oekaki in a while, I'd say this looks awesome! o_o I hope you start more!!! XD So beautiful...
heavenlystrike 2005/5/19 - 17:7:42
waaa shes gorgeous o_o but she looks like she wants to chop my head off *hides behind chair* I love her <3 i love how you used the grays :D! I think it's like the first oekaki i've seen from you since i got here.
happywaterbottle 2005/5/19 - 17:11:48
eee you should draw more! you're really good!
snoopywar 2005/5/19 - 20:12:0
Wow. What an absolutely lovely flower in her hair! :D
Such pretty eyes and beautiful lips. :3
mitsu 2005/5/25 - 17:19:9
Lovely colors and awesome expression! I want her dress please. :p



(2232) (link) Oekaki by ka, total drawing time 1 : 17 : 47

ka 2005/5/18 - 16:35:8
please save my earth fanart, she's called Alice Sakaguchi.

I've no idea how this turned into an autumn pic o.O
kinako 2005/5/18 - 19:34:27
The colors are great, so soft :) I really like the coloring on her hair.
Her eyes are wonderfully mystifying! And her nose.. and lips.. and eyebrows.. Man, I just can't get over her face! Great job :D
snoopywar 2005/5/18 - 20:46:42
I love autumn. :D
This is wonderful. The leaves are pretty. :3
And I love the girl's eyes. So beautiful. n___n
lorelai 2005/5/18 - 23:58:12
The eyes are most definitely gorgeous, as well as her face, i think it's all very stylish. Just as a balancing comment, I would say her hair is not as detailed as her face, which may be something you'd be interested in focusing on next time? :D
heavenlystrike 2005/5/19 - 17:8:39
I love autumn! I think she's simply gorgeous <3. the hair and the eyes are so beautifuul and original, I want to see more of you :D
ka 2005/5/24 - 12:40:40
thank you all :)



(2231) (link) Oekaki by ryan2006, total drawing time 1 : 32 : 22

ryan2006 2005/5/17 - 19:1:49
I hope this fits here.

I was in the Gorillaz mood, listening to their new CD, Demon Days. Thought I'd give drawing 2D a shot.

I think it turned out to be my best drawing so far. =/
lorelai 2005/5/18 - 11:4:59
Great pic and great graffiti of their logo :) their music is mysteriously addictifying..must be the awesome videos...
kougra_girl 2005/5/24 - 20:32:2
heeheeee....*huggles 2-D* i <3 him =D i LOVE feel good inc. fav song...and rock it. yes. you did an awesome job on 2-D ^.^ looks exactly like him. the graffiti is VERY nice too.



(2230) (link) Oekaki by golden_ataris, total drawing time 1 : 45 : 55

golden_ataris 2005/5/17 - 11:0:1
Trade secrets of the Kakkara clan.

Jun hides within the nightshade of the sleeping forest as he casts a hallucination mind trick around the environment to deter his enemies. Also allowing himself to be partially invisible, but he still needs practice.

Another one of my characters. I like this one.

Comments/crit. if you like. n_n
lorelai 2005/5/26 - 21:13:9
I'm gonna take a stab at this, please forgive me in advance, i am rusty on the critique thing <:D The composition is looking good, thought it seems a bit flat because all the outlining is kinda the same thickness. The colors could be mixed a bit better too, everything's kind of overly bright for a sneaky-ninja picture.

When shading things, make the contrast between shades a bit more subtle...light blue and dark gray won't go together very naturally, as you can see from his facemask. You're tackling a lot of issues at once, so my biggest suggestion is to no try to cram so much in such a little space...maybe try just a person and the bushes first, then worry about weapons, intricate costumes, and sky backgrounding later. Hope this helps :D



(2229) (link) Oekaki by bleau, total drawing time 6 : 41 : 28

bleau 2005/5/16 - 21:19:45
It took me forever to finally get a good drawing going. And this is the result.
I like her hairstyle.
The background sucks, sorry bout that XP.
C&C pleease <3
kougra_girl 2005/5/16 - 22:22:11
daaannng =D this is nice. i lie the coloring and the bg. the outfits not too bad either heehee...XD i like tattoo as well
zestroy 2005/5/17 - 1:2:28
maybe I'm wierd, but i would say my favorite part of this pic is actually the gloved hand XD
really like the way you made the folds at the wrist as well as the forshortening of the emblem thing =)

lorelai 2005/5/18 - 11:4:24
I love the shading on her torso :) and the green touch on her armband and gloves!
kinako 2005/5/18 - 19:36:6
This has a lot of style! I really like the shading and background.. everything is so.. liquidy.. and flowy.. yet still solid.. It's just too cool! :)
snoopywar 2005/5/18 - 20:47:44
Such nice coloring!! x__x;
Clean lines and lovely hair. :D
I like her green glove. :3



(2228) (link) Oekaki by spoonalshmee, total drawing time 2 : 26 : 11

spoonalshmee 2005/5/13 - 15:18:26
spring.
naty 2005/5/13 - 18:45:22
moths yay! i really like her hair and the rainbow flowing out of her mouth; very nice ^^
snoopywar 2005/5/13 - 22:24:37
Woohoo for green hair! :D
Love the hair. :3
zestroy 2005/5/15 - 1:28:50
when i first saw the smoke she was breathing out the first thing that came to my mind is how spring breaths life into the seemingly dead winter. Though i got a little confused when i see the cigarette XD


<< [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] >>


Site graphics and content © 1999 - 2006 Rydia.net - All Rights Reserved